Loading...

5.利用料金を納付する Payments

■装置利用終了後、料金請求時期になりましたら、利用責任者に料金確認依頼のメールが届きます。

 利用責任者は、GFC総合システムへログインし、マイページの料金の支払メニューより以下料金確認を行います。

 ・学内利用者:利用料金を確認し、支払財源を指定する 

 ・学外利用者:利用料金および請求書送付先情報を確認する 

■利用料金の納付は3か月毎になります。(※学内利用者は例外あり。料金請求スケジュール参照)

■詳細は GFC 総合サイト > Our Service > サービス利用案内 「5.料金請求・支払方法」をご参照ください。

 

・After the equipment has been used, the User Manage will receive an email requesting confirmation of the fee when it is time to pay the fee.

 The User Manage logs in to the GFC system and clicks on the 'Pay' menu on 'My Page'

 On-campus users should confirm the usage fee and specify the source of payment to confirm the fee.

 For off-campus users, please confirm the usage fee and billing address information and confirm the fee.

 Payment via the budget transfer is every 3 months.

・For more information, please check this page